V rámci zpřehlednění svého BLOGu jsem se rozhodl vyčlenit sekci citací do samostatného BLOGu. S oblibou cituji jiné zdroje, které však nemusí být volně přístupné na webu, zejména pak plné texty mého oblíbeného týdeníku EURO. Aby tyto texty nečinily můj BLOG nepřehledným, budu je umísťovat sem, no a v příspěvcích na hlavní stránce (BLOG: Radek Králík Novotný) jen vkládat odkazy na tyto citace... Toť můj novoroční dárek čtenářstvu... (31.12.2009)

pátek 14. prosince 2012

Sám sebe

Cituji sám sebe, protože se text na hlavní stránce, dle mého pohledu naprosto korektní, slušný, neprozrazující žádné tajemství, nelíbil. Nelíbil se proto, že prý by mohl být zdrojem závistivých poznámek... Jenže já jaksi považuji za nenormální, že se mám bát prozradit, jak jsme si na služební cestě po jednání našli čas i na nákup či jinou soukromou aktivitu... Po té, co jsme ukončili celodenní jednání, přece nepojedeme v tomto počasí, kdy hrozí náledí a na silnicích není právě bezpečno, na noc zpět - jednak by hrozilo, že nedojedeme (mikrospánek, nehoda, atd.), jednak to tak právě proto bylo předem naplánováno, tak proč se mám za pravdu, ksakru, stydět...
Takže jsem byl vyzván, abych následující texty z blogu raději smazal - tak je jen "uklízím" do této části blogu, snad to bude stačit...

Ingolstadt (II.)

Předně si dovolím doplnit jako další závěr jednání svůj včerejší text, kde jsem napsal, že z jednání v podstatě plyne, že nasazení SharePointu pro takovou organizaci jako je ta naše se podobá užití velkého bagru na "malé mraveniště"... Není to úplně přesné, správně mělo být napsáno: "V současném stavu a situaci platí, že..." - jenže je třeba se dívat do budoucna. Pokud máme skutečně zpracovávat kvanta dat (a to velké množství dat se skrývá pod často u nás užívanými zkratkami IKM, RB), budeme na to nějaký nástroj potřebovat. Přesto je na zvážení, zda to má být právě SharePoint - řešení robustní, drahé, silné, účelné... (Dle prvních dojmů mne napadá celá řada adjektiv a nevím, kterým z nich mám dát přednost.)

Ale dost práce. Pojďme si říct i o jiných věcech. Jednání zkončila tak, že by se sice nedalo dnes dojet v klidu a bezpečně domů (naštěstí jsme to tušili a hotel máme objednaný i na tuto noc), ale zbylo trochu času.
A tak došlo i na prohlídku města za světla (podvečer) a na návštěvu muzea Audi. Na krásné fotky z jejich webu nemám, mobil je jen "jako foťák", ale mám spoustu "kartiček" (reklamních pohlednic), z nichž budou mít děti, hlavně Filípek, jistě radost.
A taky jsme ještě nakupovali...
A dost, jsem ztuhlý, prochladlý, utahaný, jde se spát...

Původně zveřejněno na hlavní stránce mého blogu jako text Ingolstadt (II.), teď je tam jen napsáno: odstraněno, říkejme tomu třeba cenzura nebo autocenzura, ve čtvrtek 13. prosince 2012 ve 21:59

Co si vezu domů?

Co vše si (po)vezu domů?
Ve WestPark centru jsem u Deichmanna narazil na slevu botek, které u nás doma stojí víc než dvojnásobek, a tak jsem si je koupil.


Dětem jsem koupil LEGO (Filípkovi 8486 Mac kamión a Leničce 4435 Autíčko s karavanem. A k tomu bude dlouhý seznam ze zdejšího LIDLu (něco už jsem stihl koupit "v první vlně"; mini balíčky LEGO, marmelády, směsi na pečení...).
Pavle pak "něco fialového na sebe" v C&A - to chci, aby zůstalo zatím překvapením, tak zůstanu u trochy tajuplnosti - co kdyby se náhodou Pavla podívala na web; stačí, že web sledují jiní "nezvaní čtenáři"...

Původně zveřejněno na hlavní stránce mého blogu jako text Co si vezu domů? dnes v 7:07

Žádné komentáře:

Okomentovat