V rámci zpřehlednění svého BLOGu jsem se rozhodl vyčlenit sekci citací do samostatného BLOGu. S oblibou cituji jiné zdroje, které však nemusí být volně přístupné na webu, zejména pak plné texty mého oblíbeného týdeníku EURO. Aby tyto texty nečinily můj BLOG nepřehledným, budu je umísťovat sem, no a v příspěvcích na hlavní stránce (BLOG: Radek Králík Novotný) jen vkládat odkazy na tyto citace... Toť můj novoroční dárek čtenářstvu... (31.12.2009)

pátek 31. prosince 2010

Dálnice kolem Brna zpoplatněna !!!

Městské okruhy: bez dálničních známek bude vjezd zakázán
Ministerstvo dopravy zpoplatnilo dalších 37 kilometrů dálnic. Radnice se bouří

Od 1. ledna si budou muset řidiči, kteří jezdí bez dálniční známky, dávat větší pozor, které silnice používají. Ministerstvo dopravy totiž rozšířilo seznam dálničních úseků, na nichž je nutno platit.
„Od 1. ledna je třeba mít dálniční známku na zrekonstruovaných nebo nově postavených úsecích, případně tam, kde se napojuje dálniční síť,“ vysvětluje Jakub Ptačinský, tiskový mluvčí ministerstva dopravy. Řidiči i nadále nemusí platit na těch úsecích, které na další dálnice nenavazují.
Nejdelší nově zpoplatněný úsek je téměř 20 kilometrů dálnice D1 vedoucí přes Brno. Dálniční známka už bude třeba i v Mladé Boleslavi či v Berouně. Celkem budou lidé potřebovat dálniční známku na nových 37 kilometrech.
Města, kterých se změny dotknou, však protestují.
„Pro Brno to určitě není dobrá zpráva,“ říká mluvčí brněnské radnice Pavel Žára.

3 komentáře:


  1. Měl jsem s manželem vážné problémy a vedlo to k tomu, že se přestěhoval do bytu ke svým přátelům. Všechno se zhoršilo, protože se svými přáteli začal chodit do barů a klubů, opil se a omdlel. Vždy mi vyhrožoval po telefonu, kdykoli mu zavolám kvůli špatné radě, kterou mu jeho přátelé dávali. Miluji ho a byli jsme spolu 8 let před náhlou změnou, nemohl jsem otěhotnět a zjistil jsem, že je to moje chyba. Byl jsem tak smutný a frustrovaný až jednoho dne jsem procházel internet a viděl jsem lady, jak sdílí svědectví o mocném kouzelném kouzlu DR, SUNNY, které jí pomohlo přivést jejího manžela zpět kouzlem, takže jsem se rozhodl to dát taky vyzkoušejte a kontaktoval jsem DR. SUNNY e-mailem na drsunnydsolution1@gmail.com a vysvětlil jsem mu všechny své problémy a DR. SUNNY mi řekl, že bych se neměl bát, že mi pomůže vyřešit mé problémy, můj manžel se vrátí domů a DR. SUNNY mi také řekla, že by také mohl udělat kouzlo těhotenství. Také mi řekl, že kouzlo není pro mě škodlivé ani pro mého manžela. Rozhodl jsem se to zkusit a udělal jsem vše, co mi řekl, abych okamžitě udělal a udělal pro mě kouzlo. O dva dny později se můj manžel vrátil domů a omluvil se, že mu bylo líto, co mě to stálo, a teď jsme šťastní a šťastně žijeme spolu. O dva měsíce později jsem si uvědomil, že jsem těhotná. Teď jsem opravdu šťastný, protože už nevím, co říct, ale pokud jste tam venku, číst to a mít stejný problém se vztahem nebo máte potíže s otěhotněním manžela nebo přítele nebo problém jakéhokoli druhu, který je mimo lékařská síla, prosím, kontaktujte DR, SUNNY na jeho e-mailu je: drsunnydsolution1@gmail.com nebo co mu dává +2349030731985 a buďte si stoprocentně jisti, že má řešení vašich problémů.

    OdpovědětVymazat
  2. Hi Friends i am so glad to writing this article today to tell the world how Dr Emmanuel cured my HSV VIRUS,i have been detected with HSV-1 AND HSV-2 since five years ago, ever since then my life has been in complete bizarre and agony,i have used so many drugs that was prescribed to me by several doctors,but it didn't cure my HSV VIRUS neither did it reduce the pain,until a certain i was checking for solution in the internet,then miraculously came across Dr Emmanuel the powerful herbalist that cure numerous individuals HSV-1 AND HSV-2 INFECTION,i explained everything to him and prepared a cure that cure my HSV-1 AND HSV-2 disease totally after receiving his herbal medicine, so my friends viewers why wait and be suffer when there is someone like Dr Emmanuel that can cure any disease HIV/ CANCER/ HEPATITIS B VIRUS, you can contact his via E-mail: Nativehealthclinic@gmail.com IG: @dremmanuel2 or WHATSAPP +2348140073965 GOD BLESS YOU ALL?       

    OdpovědětVymazat
  3. Herbal Penis Enlargement product is 100% guarantee to Enlarge and get a better ERECTION ,the reason why most people are finding it difficult to enlarge Penis is because they believe on medical-report, drugs and medical treatment which is not-helpful for Penis Enlargement . Natural roots/herbs are the best remedy which can easily Enlarge your Penis permanently Contact Dr ODABA via Email : Drodabasolutionhome@gmail. com or via Whats-app : +2347063915230 for Natural root and herbal remedies put together to help you get Enlarge and Erect healthy. Thank You For Reading.  

    OdpovědětVymazat