V rámci zpřehlednění svého BLOGu jsem se rozhodl vyčlenit sekci citací do samostatného BLOGu. S oblibou cituji jiné zdroje, které však nemusí být volně přístupné na webu, zejména pak plné texty mého oblíbeného týdeníku EURO. Aby tyto texty nečinily můj BLOG nepřehledným, budu je umísťovat sem, no a v příspěvcích na hlavní stránce (BLOG: Radek Králík Novotný) jen vkládat odkazy na tyto citace... Toť můj novoroční dárek čtenářstvu... (31.12.2009)

neděle 12. června 2011

Praha odklad stávky vítá, Brno čeká větší problémy

Pro Brno je odklad protestu spíše špatnou zprávou. „Myslím si, že situace bude horší, protože pokud jsme měli číslo, že v Brně bude stávkovat řádově 70 procent zaměstnanců dopravního podniku, jsem přesvědčen a mám signály od odborových bossů, že se číslo bude dotýkat 90 až 100 procent zaměstnanců,“ oznámil brněnský primátor Roman Onderka.
„Musíte brát v potaz, že stávka bude delší, že odboráři budou mít více času na to, aby mohli stávku zorganizovat a to včetně záležitostí, které budou blokovat provoz, a i nad rámec věcí týkajících se dopravy,“ dodal.
Pan primátor Onderka nám tu předem šíří poplašnou zprávu?

Žádné komentáře:

Okomentovat